Українська мова. 4 клас

Українська мова
 4 клас
19.03.20
Тема. Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами.
ст. 144-145, впр. 328 (усно), ст. 145 - вивч. правило, впр. 327, 329, 330 (письмово).
(виконане завдання переслати у вайбер)




Фізкультхвилинка

20.03.20
Тема. Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за числами.
ст. 146-147; впр. 332(усно), впр. 333, 334(письмово).
(виконане завдання переслати у вайбер)
https://www.youtube.com/watch?v=tEoHKMa1pTk&feature=youtu.be

23.03.20
Тема. Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами.
ст. 147-149, впр. 336, 337(усно), впр. 338, 339(письмово), вивчити правило 
(виконане завдання переслати у вайбер)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-ukra-nsko-movi-teperishniy-chas-4-klas-103025.html

25.03.20
Тема. Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами. Робота з прислівями.
ст. 150-153, впр. 341, 346(усно), впр. 342, 347(письмово), вивчити правило.
(виконане завдання переслати у вайбер)

27.03.20
Тема. Побудова речень з дієсловами теперішнього і майбутнього часу.
ст. 153-154, впр. 351(усно), впр. 349, 350(письмово), вивчити правило

06.04.20
Тема. Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів
ст. 155-157,впр.353(розглянути таблицю, вивчити правило), впр.354,358(письмово)

08.04.20
Тема. Визначення часу і числа дієслів
ст.160-161, впр.366,369(письмово)

10.04.20
Тема. Дієслова на –ся(літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на –ся у тексті. Утворення (за зразком) різних форм дієслів на – ся і вживання їх у реченнях, мовленні
ст.162-163, ст.162 вивчити правило, ст.163 розглянути таблицю, впр. 370,372, 373(письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=TCI2M3jaOqs

13.04.20
Тема. Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь із розділу «Дієслово».     
с. 164 - 165, впр. 374,375(письмово), впр.376 (зробити розбір дієслів як частини мови, користуючись схемою розбору, поданою на форзаці підручника.
https://www.youtube.com/watch?v=D5XUg1Xyl0A

15.04.20
Тема. Прислівник як частина мови (значення, питання, роль у реченні, зв’язок із дієсловами)
с. 166- 167, впр. 378, 379, 380(письмово), ст.166 вивчити правило.
https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M
https://youtu.be/D-aiJjEdzuU

17.04.20
Тема. Незмінюваність — основна граматична ознака прислівників.
с. 168-170, впр. 383,384,386(письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M

22.04.2020
Тема. Прислівники, близькі й протилежні за значенням.
ст.172-173, впр. 391, 393(письмово). впр. 392(усно)
 Перевірна робота. Контрольне списування
Списування
Калина
     Бабуня (Н/н)астя нічого так не любить, як садити дер(и/е)во. Вона каже:
     - Завжди знайде(тьс/ц)я місце, де його (по)садити. А хто за це (не)дбає, той або байдужий, або сліпий до краси.
     Коло бабуниної хати ростуть вишні. За порогом повно квітів. (Ліво)руч від хвіртки - куч(и/е)рявий бузок. А (право)руч – явори.
     Позаторік бабуня (при)несла (з)лісу й (по)садила під вікном тонке дер(и/е)вце. (До)глядала його, (під)ливала. Воно (при)йнялося. Але першої в(и/е)сни (не)цвіло. Тільки з(и/е)л(и/е)ніло. Другої в(и/е)сни викинуло білі кит(е/и)ці. Всі (по)бачили, що це – калина.
Борис Харчук, (80 слів)
24.04.2020
Тема. Урок розвитку писемного мовлення. Удосконалення написаного тексту
Робота в зошиті з розвитку зв’язного мовлення
в зошиті ст.52-54

27.04.20
Тема.  Складання письмового висловлювання типу розповіді про ситуацію з життя класу
Завдання в зошиті з розвитку зв'язного мовлення

29.04.20
Тема. Поширення речень прислівниками
ст. 173-174, впр.395,396,397(письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=oxeXZ632iCc

04.05.20
Тема. Побудова речень з однорідними членами вираженими прислівниками
ст. 174-176, впр. 399,400,401,402

06.05.20
Тема. Спостереження за роллю прислівників у тексті. Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання. Уживання прислівників під час побудови текстів. 
ст.177-178, впр.404, 405, 406, 409

08.05.20
Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання привітання до Дня матері
ст.55-57, виконання завдань в зошиті з розвитку зв'язного мовлення
https://www.youtube.com/watch?v=S_r9_oOtdr8

13.05.20
Тема. Перевірна робота. Мовна тема "Дієслово. Прислівник"

Варіант 1
1. Початковою формою дієслова є: (1 бал)
А) теперішній час;
Б) неозначена форма;
В) число.
2. У реченні прислівники виконують роль: (1 бал)
А) підмета;
Б) присудка;
В) другорядного члена.
3. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники: (1 бал)
А) веселий, ясно, ніжний:
Б) дружно, весело, щиро;
В) сміливий, слово, чудовий.
4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу? (1 бал)
А) Читає, біжить, сказав;
Б) напише, мріє, перегорнув;
В) чекала, стихло, мандрувала.
5. Добери до прислівників антоніми. (1 бал)
Ліворуч -
Високо -
Вчора -
Ззаду –
 6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)
Догляд -                                          
Хвороба  -
Стрибок  -  
7. Постав дієслова  в  2 особу однини : (2 бали)                                                       
Косити -                                             
Збирати  -                                                    
Ловити  -          
Читати –
Писати -
8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Читати вірш необхідно ______________, ____________, _________________. _______________.
Свою думку треба висловлювати _______________, ________________ , ________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в минулому часі. (2 бали)
Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці.  Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні  і  яблуні.


Варіант 2
1. Прислівник – це…(1 бал)
А) незмінна частина мови;
Б) змінна частина мови;
В) граматична основа речення.
2. У реченні дієслово найчастіше буває: (1 бал)
А) підметом;
Б) присудком;
В) другорядним членом.
3. Дієслова минулого часу змінюються за: (1 бал)
А) особами і числами;
Б) особами і родами;
В) особами, числами і родами.
4. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з: (1 бал)
А) іменниками;
Б) прикметниками;
В) дієсловами.
5. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)
Малюнок -                                        
Зустріч -                                                         
Дружба – 
6. До поданих прислівників добери близькі за значенням. (1 бал)
Холодно -
Радісно -
Швидко -
Гарно -
7. Постав дієслова в 3 особу однини:                             (2 бали)
 Косити -                                             
Збирати  -                                                        
Ловити  -                                                  
Читати –
Писати -
8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Розмовляти по телефону потрібно ___________, ____________ , ______________, __________________.
Писати в зошиті треба ______________, __________________ , __________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в теперішньому часі. (2 бали)

Весна співала навкруги, бриніла ніжним вітерцем. Усе в лісі раділо,  а береза плакала.  Берези, з яких брали багато соку, засохли і швидко загинули.

15.05.20
Тема. Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про текст, речення, слово
Що ми знаємо про іменник і прикметник.Утворення словосполучень
ст.180-182, впр. 412, 413,414,415
https://www.youtube.com/watch?v=Zh7RtUHD3G0
https://www.youtube.com/watch?v=xzmUfTpfMt4
https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M

18.05.20
Тема. Що ми знаємо про займенник і числівник.
Що ми знаємо про дієслово та прислівник
Ст.182-185, впр.416, 417, 418,419
https://www.youtube.com/watch?v=Rb7_LaM4h84

20.05.20
Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання письмового висловлювання типу розповіді з елементами опису
Завдання в зошиті з розвитку зв'язного мовлення ст.58-61

 22.05.20
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік

Немає коментарів:

Дописати коментар

  1 вересня – День знань – особливе свято! Завжди яскравий, насичений емоційністю та хвилюючою атмосферою. Голосно звучить урочиста музика, ...